Och nu var det slut på allt julfirande

Nu har jag precis kommit hem efter två dygn hos olika släktingar.

Vid fyra på julaftonen (direkt efter Kalle Anka) kom pappa och hämtade mig och brorsan och körde oss till farmor. Där åt vi julmat och såg på Karl-Bertils jul och efter det blev det dags för tredje julklappsöppningen för mig och bror (öppnade lite snabbt julklappar från mormor och morfar innan vi stack iväg till farmor).

Eftersom alla skriver vad de fått för julklappar kan ju jag också ta och göra det (fast egentligen gillar jag inte att skriva ut allt jag får. Känns alltid som om alla får mycket mer än mig).

Från mamma:
Blå iPod nano 5th generation

Från pappa:
DVD-film The Proposal
En nokiamobil (som jag ska byta till en sony ericsson, jag gillar inte nokia)

Från kusinerna:
Pengar

Från Storebror:
Tuggummin
Kex
DVD Håkan Hellström live på P&L 2009 (kommer på posten om någon dag)

Från Mormor och morfar:
Pengar
2 Trisslotter (vann 50kr på ena)

Från farmor:
Pengar
2 fototidningar


Det var nog allt. Fick även två söta mjukdjur och en stor väska av farmor men det var inte julklappar.
Jag är helt kär i min nya iPod.

Nu är jag som sagt hemma igen och har precis öppnat de 9 sista luckorna i chokladkalendern.

Hoppas alla har haft en bra jul, min var helt okej, lite skönt att inte vara på samma ställe hela tiden faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Kan jag få din gamla ipod? (A)

Haha, men härligt med Håkan-dvdn :D

2009-12-25 @ 18:20:22
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0