One and one and one is three

Skön skoldag idag:

Svenska där vi läste bloggar.

Matte där jag bara fick en sida att räkna som jag hann klart med (och sen hade jag tid att sitta och dumförklara
Marcus som var 100 tal, dvs 10 sidor, efter mig. Sånt är kul). 

Skoldagen slutade med musik.
Sista lektionen innan luciarocken och jag spelade fel på minst ett ställe varje gång vi spelade igenom låten. Lyckades dock dölja alla fel lite snyggt så det blir nog bra på Luciarocken ändå.
Tisdag 19.00 på Grand. Be there.


En övarraskning vilka låtarna är ;)




Förresten så gillar jag verkligen inte tele2 nu. De har fortfarande inte nollställt mitt saldo och jag har varit tvungen att smsar ett par gånger vilket har gjort att räkningen nu är på 10 kr mer än innan. Pappa lär inte bli glad.
3-4 arbetsdagar sa de att det skulle ta. Nu är det för fan en vecka sen pappa betalde förra månadens mobilräkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0