Önskelista

Sitter och försöker komma på saker att önska mig i julklapp. Kommer inte så mycket längre än såhär. 
Finns ju egentligen en massa skivor jag vill ha också men det blir nog bäst om jag köper dem själv så att det blir rätt. Kläder är det i ingen idé att önska sig heller eftersom det betalar mina föräldrar.
Det här är vad jag kommit på nu iallafall:

Sony Ericsson Aino (Mobiltelefon)
iPod nano 5th generation
Festivalbiljett till Peace & Love 2010 (http://www.peaceandlove.nu/)
DVD Håkan Hellström live på Peace & Love 2009


Något mer borde jag ju komma på?
Och om någon utav de här sakerna jag skrivit upp suger eller om det är nåt jag absolut borde önska mig så kommentera här under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0