Sovande armar

Fan va långa inlägg jag skrivit den seaste tiden. Kan nu i ett kort litet inlägg berätta hur mamma kunde vara uppe så tidigt idag (hon brukar sova minst lika länge som mig i vanliga fall).

Jag vaknade på morgonen och hade sovit på båda mina armar så de hade somnat (hur lyckas man?). Kunde iallafall röra dem lite så jag sträckte mig efter mobilen för att kolla klockan. Eftersom klockan var strax efter 10 besätmmde jag mig för att lägga tillbaka mobilen och somna om. Hade ingen styrka i armarna eftersom de hade somnat så jag tappade mobilen i golvet. 
Och det var utav smällen som blev när min mobil ramlade ner i golvet som mamma vaknade av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0