Stan med Marcus

Är sjukt trött idag.
Efter bara 5 timmars sömn skulle jag upp igen för att hinna duscha och så innan jag tog bussen till stan. Missade ju såklart bussen som jag hade tänkt ta men då var det bara att stanna hemma en halvtimme längre.
Marcus klev på bussen vid gamlis och när vi kom till stan gick vi runt i ett par timmar.

Riktigt mycket folk på stan idag, såg många som jag känner. I vanliga fall ser man kanske en eller två som man känner men nu var det runt 10 pers eller nåt som jag sprang in i.

Orkade inte kolla på så många saker till mig så jag följde mest efter Marcus.

Igår kväll när jag och Lovisa bestämmde att vi skulle till se Hästpojken och Daniel Gilbert på måndag sa Lovisa att vi borde sminka oss som äkta BD-popare med mycket kajal och stjärnor och allt. (Hästpojken består ju av 2 pers och en av dem var med i bd. Daniel Gilbert är en av de som grundade Broder Daniel.)

Idag köpte jag stjärnor som vi ska klistra på i ansiktet. Många stjärnor blev det. Stjärnor var det enda jag köpte idag. Jag gick alltså runt på stan och kollade mellandagsrean men det enda jag köpte var till ordianarie pris.

Kom hem strax innan 5. Var nära att jag somnade direkt i soffan emn datorn räddade mig från en liten ofrivillig tupplur. Bättre att sova på natten, ikväll ska jag lägga mig tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0