Sthlm på måndag

Var meningen att jag skulle till Stockholm imorgon och träffa Ellie, Sofia och Lovisa. Men så visade det sig att Ellie inte kunde och Sofia och Lovisa skulle båda träffa sina killar och kunde inte vara med så länge. Jag orkar inte åka till Stockholm och bara vara där någon timme.

Medan jag höll på att vela om jag skulle till stockholm eller inte imorgon såg jag detta: http://www.lastfm.se/event/1318181+H%C3%A4stpojken+at+Bengans+on+28+December+2009 
Alltså: Hästpojken och Daniel Gilbert spelar på Bengans i Stockholm på måndag!
Ett snabbt sms till Lovisa och vi bestämmer att vi ska dit.



Imorgon blir det stan och kolla mellandagsrean. Måste bestämma mig för vilken mobil jag ska köpa. Sony Ericsson Aino verkar inte vara världens mest hållbara mobil så jag funderar lite på en Sony Ericsson w995 istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0