Trött

Vad är det här?
Både idag och igår har jag somnat i soffan på eftermiddagen.
Igår sov jag i 35 min och vaknade av att pappa väckte mig när han kom hem och då blev jag såklert ännu tröttare än innan. Att sova 35 min och sen gå upp igen är inte att rekomendera.
Idag somnade jag i soffan igen som sagt och sov i 20 min. Då vaknar man lite piggare men jag vill fortfarande sova mer.

Varför har jag helt plötsligt blivit så trött egenligen?
Är väl mörkret eller nåt.

Det är ju december nu. Snart jul! (som iofs är en överskattad högtid).
Jag har inte köpt några julklappar än, får väl ta och fixa det snart.

Jag kommer få jullov den 22 december. Alla andra får jullov den 18e men inte vi i Uppsala (kanske tillochmed bara de kommunala skolorna som kör med 22a). Jag ska alltså vara i skolan 2 dagar innan julafton. Sjukt!

Oj nu fick jag flashbacks till 22 december 2007. Bra dag det där. Inget är som då längre. Finns väl egentligen både bra och dåliga saker med det...

Nej nu bara skriver jag det första som kommer upp i huvudet, inte bra. Slänger in en bild och avslutar det här inlägget istället (om jag nu kan hitta bilderna på datorn)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Uppsala var som vackrast den 22 december.

2009-12-10 @ 20:53:45
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Lovisa

22 december 07, saknar och saknar inte :) Vi har snackat om det ex antal gånger :P

Saknar dig i alla fall! <3

2009-12-10 @ 23:19:43
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0