Alla Hjärtans Dag

Glad alla hjärtans dag på er! (eller vad man nu säger)

Idag frågade mamma om jag ville gå på stan med henne och det ville jag ju såklart!
Sen så kom vi även på att Oscar skulle klippa sig så vi tog bilen ner på stan och släppte av Oscar hos frisören. Det tog inte så lång tid för oscar att bli klippt (han blev klippt direkt eftersom frisören är mammas kommpis från när de var små och hon skulle egentligen sluta när mamma ringde henne men hon stannade kvar lite längre på jobbet så hon kunde klippa oscar). 
När Oscar var färdigklippt gick vi till Günterska och fikade. Sen tog Oscar bussen hem och jag och mamma gick runt på stan i några timmar. 

Det här köpte vi till mig:
Trosor
Hårspännen
Hårsnoddar
Halsband (alla hjärtansdagspresent från mamma till mig.)
2 par skor (med klack. Nu ska jag lära mig att gå i klackar )



Sen kom vi på att parkeringstiden hade tagit slut och skyndade oss till bilen. Som tur var så hade vi klarat oss från att få p-böter.

Snart kommer 2 av mammas kompisar hit och de ska vara här hela kvällen. Jag har blivit tvingad att skala en massa potatis. Det är tråkigt men jag klagade inte för jag har fått 2 nya skor idag. Jag gillar skor.
Och det verkade inte som om mammas kompis barn skulle komma med för mamma och hennes kopisar kanske skulle ut sen så jag kommer inte ha nåt att göra ikväll. Eller jo, jag ska ju självklart se på melodifestivalen. Det kan man ju inte missa.


Kommentarer
Postat av: sofia

AS snygga skor!! jag meart :o vart köpte du dem? ;d

2009-02-15 @ 11:15:23
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0