Dagens ( 17/2 2009 )

Dagens frisyr: helt ofixad, har inte ens borstat håret eller nåt s¨jag ser likadan ut som när jag vaknade
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: mjukisar, t-shirt och tjocktröja
Dagens händelse: inget
Dagens planer: vara hemma och lata mig
Dagens vill ha: SOMMAR!
Dagens saknad: Kartongbarnen, Linnea, Lovisa och Sofia <3
Dagens drog: Halstabletter
Dagens tråkigaste: Att jag inte har nåt att göra
Dagens roligaste:Att jag inte har nåt att göra och kan därmed ha en riktigt latdag, länge sen jag hade det nu.
Dagens finaste: att Oscar inte tagit datorn än ;) och att jag fick sms nu
Dagens måste: inget :D
Dagens dricka: té
Dagens köp: inget
Dagens mat: Mackaroner
Dagens kärlek: ingen :(
Dagens mående: lite förkyld
Dagens låt: ingen än så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0