Dagens...

Dagens frisyr: uppsatt lugg så den inte skulle störa mig när jag gjorde nationella uppsatsen. Sen tofs när jag red
Dagens smink: Mascara, conceler
Dagens klädsel: mjukisar, t-shirt och tjocktröja
Dagens händelse: Ridningen! <3
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: SOMMAR!
Dagens saknad: Felicia, Kristin, Linn, Ina, Sofia och några till <3
Dagens drog: Datorn
Dagens tråkigaste: Att jag har en massa träningsvärk
Dagens roligaste: Ridningen! <3
Dagens finaste: att lärarna lät oss gå hem efter nationella
Dagens måste: Sova
Dagens dricka: inget
Dagens köp: inget
Dagens mat: Mackor
Dagens kärlek: hästarna och allt folk på agersta <3
Dagens mående: träningsvärk
Dagens låt: Hello Saferide - Anna (jag laddade ner den idag efter jag hade knarkat den på youtube. Och den är redan uppe i 43 spelningar på iTunes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0