Den där mary

Nyss visades Den där mary på en av canal+ kanalerna. Jag såg sista timmen på den (går inte att hålla koll på när filmerna går ju, vet inte hur många filmer jag sett slutet av men missat början på). Den är rätt bra faktiskt. Roligaste scenen i filmen är ju när Mary tror att Teds sperma är hårgele och tar det i håret, haha såhär snyggt blev det :


Nu ska jag nörda lite till framför datron. Antagligen blir det en till ¨sån här slappdag imorgon verkar dset som men på torsdag ska jag och sara till stan iaf. 19 februari, det är även Ola Salos födelsedag då. ´Får även försöka åka en sväng till mamam då och hjämta alla sakerna ajg glömde. Jag behöver verkligen alla de där sakerna. Varför är jag så glömsk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0