Fikadag

Idag åkte jag till stan och hade värsta fikadagen.

Satte mig på bussen vid halv ett.
När jag satt på bussen ringde Sofia och sa att hon var i uppsala och ville träffa oss en stund så när jag var framme i stan ringde jag henne och gick och mötte henne. Sen gick vi och mötte sara.
Vi satt och snackade ett tag och sofia rev sönder sina redan trasiga byxor ännu mer. Haha sen ville hon ge oss tygbitarna.
Efter ett litet tag gick vi till McDonalds och köpte glass. Mums, jag älskar glass!
Efter lite mindre än en timme skulle Sofia åka vidare mot sthlm så vi följde med henne till stationen och sa hejdå.
Sara köte en veckkorevyn och sen gick vi och mötte Linnea som precis hade kommit in till stan.
Vi gick nästan direkt till Landings för det var så kallt ute. Där köpte Jag och Sara varsin semla och sen satt vi och åt det och kollade i tidningen.



Efter vi hade spenderat nån timme på landings gick vi därfifrån.
Vi gick till hemköp och där köpte Linnea 2 semlor och jag köpte en delicatoboll.
Sen gick vi till Varma Gubben och satte oss där och åt.
När vi höll på att frysa ihjäl gick vi till filmstaden och satt där uppe och pratade och lekte lite med våra mobiler.
Vid fem gick vi därifrån och tänkte köpe pommes frites på donken men sen insåg vi att vi inte orkade vara kvar på stan så länge så vi gick och kollade i några av affärerna i Forumgallerian.
Sen sa vi hejdå till Linnea som gick mot sin buss och jag och sara började gå mot stationen. När vi kom dit sa jag hejdå till Sara och väntade på min buss i nån minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0