Fredag!

Fredag idag. Skönt!

Skolan idag:
Läsning
Spanska
Teknik
Lunch
Matteprov
Idrott

På spanskan hade vi en vikarie. Han var lite läskig. Först hade vi läxförhör och men brukar ju inte prata så mkt när man har vikarie iaf inte i början av lektionen och direkt efter läxförhöret sa han: Jag älskar den här klassen. Ni är så tysta och duktiga. Eh? Ja...

På tekniken hade vi en gonomgång på tavlan och jag räckte upp handen på alla frågor och fick svara hela tiden! :O Och såklart svarade jag fel på hälften men vad fan, lärare brukar tycka att det är bättre om man chansar än om man bara sitter tyst. Sen var det en massa tråkiga papper vi gjorde då man skulle rita och svara på frågor. Tråk. Och vi fick inte ens göra klart våra praktiska prov vi började med förra gången :o .

Matteprove kändes rätt bra och det = dåligt. Om det känns bra brukar provresultatet vara dåligt. Därför säger jag att det gick dåligt. En uppgift var konstig och svaret blev väldigt ojämt så därhade jag säkert fel fast jag räknade ut det 2 ggr. Aja, vi får väl se på måndag hur det gick.

På idrotten var det Max och Daniel som höll i lektionen och vi spelade fotboll. Jag hatar fotboll! Sen så är det så att ca 20 st i klassen spelar / har spelat fotboll väldigt länge och då är det inte kul när jag kommer där och är sämst på allt.

Dagen slutade med en bussresa hem med en konstig chaufför. Det första hon sa var: den här bussen går inte till stan. Nej jag vet, det är just därför jag tänkte ta den bussen. Sen så sa hon även trevlig resa. Sen när jag skulle av var det en som tröck på knappen ch det stod "stannar" och sen precis innan  hållplatsen tröck chauffören bort det och sen blev hon sur på oss som stod vid dörren coh sa att vi måste trycka på knappen om vi vill av. Vi hade ju gjort det :s .

Sen på vägen hem gick jag in på ICA och köpte choklad. Mörk choklad för då är det lätt att sluta äta när man vill. Nu börjar mitt nyttigare liv med träning och mindre godsaker.
Förresten så tränade jag inget idag. Tänkte kanske åka och köra spinning men när jag kom hem från skolan såg jag att träningen skulle börja 25 min senare så det blev inget. Ska nog åka in och träna imorgon ändå. Gissar på att jag kör step då. Sen på söndag boxning och på måndag blir det pilates med Sara. Här ska det tränas mkt!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Ingen du känner..

2009-02-27 @ 22:31:58
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0