Fryser

Varför ska det alltid vara så jävla kallt här hemma?
Pappa och Oscar säger att det inte alls är kallt men det är det visst!
Och pappa sa vid maten idag att jag bara inbillade mig.
Men det är visst kallt!
Det är ju kallt i skolan med men här är det nästan värre! :o

Och det är extra kallt om händerna när man sitter vid datorn eftersom det är lite svårt att värma fingrar som hela tiden rör sig över tangentbordet :/


Snart 2 år gammal bild

Visst skulle det vara skönt om det började bli varmare ute nu också?
Jag vill ha vår!
Jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh men jag kan ju inte :(/ jag tror inte de i alla fall. malin kunde väl inte komma men jag ska kanske vara med ngn annan! nästa helg vare väl vi skulle varA? <3

2009-02-03 @ 11:17:26
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0