God Morgon!

Hej!
Nu har vi vaknat. Är skittrötta, när somnade vi igår?
6 kanske?
Det blev altså inte så många timmars sömn...

Nu vill jag ha frukost. Jag är hungrig. Men jag tror att vi skulle vänta på att jessika ska komma tillbaka från nån konståkningstvälning först. Kanske...

Sen blir det väl att åka hem idag också. Kommer väl hem nån gång på eftermiddagen.
Tiden går verkligen fort när man har roligt.
Känns som om den här helgen har gått för fort.
Känns knappt som om det varit nån helg.
Men nu är det bara en vecka och sen blir det sportlov!
Det kommer bli skönt, ska nog mest bara vara hemma och vila upp mig då.
Fast det blir lite långtråkigt i längden så om det är nån som vill hitta på nåt så är det baa att säga till ;D
Och nu gjorde jag radbyte vid varje ny mening märkte jag. Haha, men det blir nästan lite lättare att läsa då.
Nu ska jag se om vi ska hitta på nåt att göra.
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0