Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Eller, jag kom hem för ungefär en timme sen.
Imorse gick vi upp tidigt för att redan klockan nio åka till uppsala för att gå på IKEA. Det var väl rätt kul men jag hade mina nya stövlar med klack på mig och jag som aldrig går med klack fick väldigt ont i fötterna. Tror nästan att jag fått skavsår under ena foten. Inte skönt. Vi gick i alla fall runt där i några timmar, fickade och Sofia och hennes mamma och syster köpte en massa saker. Sen när vi var klara så körde de hem mig, snällt va?
När jag kom hem åt jag lunch så nu är jag mätt och glad. Snart ska jag lägga in mina bilder på datorn, det är bara lite bilder från IKEA, bilderna från igår har sofia men hon ska skicka dem till mig så dom kanske kommer här sen :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0