Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Lite tråkigt, mkt roligare att vara med Sofia  ju.
Vi började åka vid tre. De körde oss med bil till daneryd och därifrån tog i tunnelbanan till stationen och åkte hem till Uppsala. Haha vi är så mobilberoende att vi på tåget ett tag slutade prata med varandra och började smsa till varandra istället. Jag menar, det är ju bra att smsa, ingen hör vad man säger.
Vi tog även lite bilder med Sofias kamera och så. Jag såg ful ut på varenda bild och när jag sa det blev sofia sur och slog mig för att jag sa att jag är ful. Haha men jag är ju det :o .
När vi kom fram till uppsala gick vi in på pressbyrån och köpte bullar. Sen gick vi till Sofias buss och väntade på den. När den kom sa vi hejdå och jag gick iväg till min buss.
Tänkte att jag skulle få vänta en kvart men tror ni att den kom då? Nej, den var en kvart försenad! Så jag fick stå och frysa jättelänge. Och sen så körde bussen fel. Det var buss 115 men den körde som 110 vilket gjorde att jag fick gå av på ett annat ställe och gå 8 min för att komma hem ist 3. Haha kanske inte låter5 så farligt men pappa trodde lixom att jag skulle ta den bussen som gick innan den som var försenad. Alltså, han trodde jag skulle åka från stan 00 men jag åkte 45. Aja, pappa blev inte så sur när jag kom hem ändå som tur var. Han vet ju att det kan krångla med både buss och tåg. Men pappa och Oscar hade redan börjat äta när jag kom hem. Taskigt ;) . Menmin pappa är snäll, den ända resan jag har betalat den här helgen var en halv vuxenbiljett hem för pappa lånade ut sitt UL/SL kort .

Helgen var iaf jätterolig fast vi ibland inte hade nåt att göra. Hade varit lite roligare kanske om det hade varit nån med oss som hittade där i åkersberga för så fort man gick utanför dörren tappade man bort sig så vi vågade inte gå så långt XD Och dessutom fanns det inget folk ute, vad är det där för ställe egentligen? Men vi hade kul ändå. Sofia är en av de bästa vänner man kan ha! Måste ses snart igen <3

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 21:52:44
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0