Hos Sofia

Hej!
Nu sitter jag här hemma hos Sofia. Hon sköljer ur sitt hår just nu, jag färgade det. Hoppas det blev bra och hon är nöjd, det skulle inte bli så stor skillnad från innan så vi får väl hoppas att man inte ser några större misstag.
Förrutom färgat Sofias hår har vi spelat gitarr och keyboard och sjungit. Jag har lärt henne hur man spelar akord på keyboarden. Fast det låter bäst när Sofia spelar gitarr och sjunger och jag spelar keyboard eftersom jag är sämst på både gitarr och sång X)
Vi har även börjat se på Bröllopsduellen, vi ska väl snart fortsätta se den tror jag.
Nej men nu ska jag se om jag hinner göra nåt mer på datorn innan Sofia kommer tillbaka ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0