I Åkersberga

Hej!
Nu är jag i Åkersberga hos Sofias pappas flickvän. Haha lät det krångligt?
Det var länge sen jag skrev kom jag på nu.
En liten uppdatering:
Igår i skolan var det bara läsning, innebandyturnrering och idrott. Det vill säga; jag satt och kollade på när killarna i klassen spelaade innebandy hela dagen förutom sista lektionen då vi hade idrott. Och hur gick det för våra kära killar i min klass ? Jo, de vann! Hihi, de är bäst på skolan!
Efter skolan så åkte jag till mamma. Fast jag åkte via stan och träffade sofia ett tag som skulle till sthlm.
Sen åkte jag, mamma och oscar till mormor och morfar och firade mormor som fyllde år.
Kusinerna var oxå där :) Jag, oscar och kevin tog även en liten promenad till farmor.
Sen åkte jag hem till pappa igen och imorse åkte jag till sthlm för att träffa sofia och istället för att åka hem till henne i bredäng efter nån timme åkte vi hit - till åkersberga.
Haha, hoppas ni hängde med. Just nu sitter jag på en bbärbar dator och den här plattan som styr pilen har typ slutat fungera (oops, har jag råkat trycka på nåt?(A)).
Nu ska ajg vara lite social mot sofia.
Hejdå alla ni söta människor som har ork och lust att gå in på min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0