Jag är hungrig

Har inte ätit nåt idag.
Ska nog försöka släpa mig ner till köket nu för att se om jag hittar nåt att äta.
Det stora problemet är att jag just nu är för lat för att lämna denna sköna datastol. Men jag får väl anstränga mig lite.
Bloggar säkert senare, har inget att göra idag så det skulle inte förvåna mig om det blir en massa tråkiga inlägg idag.
Puss!

Bjuder på en bild från i söndags

Sofia sa att jag hade ett sår på armbågen, jag visste inte om det och försökte kolla men det gick inte. Haha jag är inte tillräckligt smart för att fatta att man inte kan se hela sin egna armbåge. rita en prick på armbågen och testa vettja ;)

Kommentarer
Postat av: Kristin

jag testade och jag kunde visst se den! Det är ju bara att vrida på hela armen typ. eller så kan man ta en spegel! (I)

2009-02-19 @ 10:42:21
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0