Jag har legat här så länge och stirrat i taket att jag kan varenda spricka i färgen

Haha när jag skulle in hit till bloggen så skrev jag först bloggen i stället för att skriva publishme.se eller blogg.se . Mina tankar var visst på helt fel ställe...

Fast det var ju inte det jag tänkte skriva om!

Jag hade tänkt berätta att idag har jag haft en lugn dag och det har jag börjat följa upp med en lugn kväll framför tvn.
Såg nyss på let's dance (orkade inte se hela eftersom det bara var carl jan kvar och jag gillar verkligen inte honom). Samtidigt som jag tittade försökte jag göra mig lite vigare. Jag börjar faktiskt bli rätt vig på vänstra benet nu (högra är fortfarande lika stelt som innan, därför är det tråkigt att strecha det benet och därför blir jag lite sne men det skiter jag i). Snart borde jag kunna gå ner i spagat tycker jag, det är bara det där att man ska få bak höger ben på nåt sätt, det går ju inte...

Haha nyss hittade jag ett sät hur man kunde dra runt meningarna i bloggen. Ska kanske testa det nån gång och se om ni fattar vad det står ;) . Okej, det här var en helt onödig upptäckt som ni säkert inte bryr mig om och som vanligt spårade det här inlägget ut...
Aja, borde väl säga hejdå innan det spårar ut FÖR mkt. Det här inlägget skulle iaf handla om att jag börjar bli lite vigare.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahah men du kan inte sitta och strecha som du gör med benen. mitt ben e också konstigt när jag går ner i spagat. du kan inte bara strecha det fram du måste strecha det lika mycket bak mså lägg dig på magen och gör rygg böjningar. höfterna ska vara nere i marken fortfarande. sen böjer du ryggen så långt du kan. du ska nästan se ut som att du står i brygga fast du ligger ner.

sen måste du träna på att gå ner rätt. så fort benet böjer sig ibak så ska du vänta me att gå ner helt. annars kan det bli fel.

och du kan stäcka dig rejält. tro mig jag har gjor det kunde inte gå normalt på två veckor. så var försiktig. sen så om du har en bänk så ska du sätta upp benet och strecha de bak som du gör fram. förstår du? :D lite tips på att bli vigare.

2009-02-21 @ 11:02:02
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0