klockan är redan halv 2 när jag sätter mig vid datorn

Framsteg!
Idag har jag faktiskt gjort andra saker än att sitta framför datorn.

Jag har:
Sovit
Kollat på mtv i en timme (bara för att jag inte orkade gå från min säng, haha )
Tagit en lång och varm dusch
Lagat pannkakor
Rivit ner en hel hylla i kylen
Satt tillbaka hyllar och lagt in allt som ramlade ut från kylen
Ätit pankakor

Idag ska jag även:
Platta håret

Som ni ser så ska ajg inte göra så mycket idag. Hittar väl säkert på nåt mer att göra, jag kanske tillochmed ska vara så duktig att jag går ut och tar en promenad. Synd att kameran är kvar hos mamma för då kan ja nte gå ut och fota. Fan.
Men vi får se vad jag gör, kommer säkert bli några timmar framför datorn i alla fall. Men antagligen inte lika blogginlägg som igår. 13 inlägg blev det. Det är sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0