Lördag

Lördag idag.
Sov länge och sen gick jag och åt lite frukost och nu sitter jag här framför datorn igen.
Jag har verkligen inget liv.

Ikväll är det melodifestivalen igen. Jag kom på att alla avsnitt av melodifestivalen har jjag sett på olika ställen iår.
Nu blir det hemma hos pappa.
Han kommer säkert vilja att vi ska sätta poäng på alla låtarna osv som vi alltid gjorde när jag var liten, haha. Visst, det kan vara lite kul att sätta poäng på alla låtar och se vilken som får högst poäng men i en deltävling är det rätt tråkigt. Om man ska göra så över huvud taget så ska man göra det när det är final.
Ikväll skulle vi förresten ha gäster. Fast det är nog ändå bara folk pappa känner så jag kommer väl antagligen få göra lite som jag vill ändå.

Nej nu ska jag gå in på bloggkoll och läsa lite bloggar. Hoppas det är många som skrivit för som det ser ut just nu kommer jag ha datorn länge.

Ska kanske ta och gå ut en liten promenad om nån timme också. Får se om jag har lust, kan ju inte lyssna på musik för iPodens batteri är slut och då är det ju inte lika roligt och jag kan inte fota för kameran är hos mamma.
Vi får se helt enkelt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0