Nationella prov i veckan

Nationellt prov i Svenska läsförståelse (80 min) imorgon (tisdag).
Nationellt prov i Svenska uppsats (4 timmar) på torsdag

Jag ser INTE fram emot nationella proven. Imorgon är första. Vill inte! Fast uppsatsen blir värst. 4 timmar bara sitta och skriva. Fast då får man iaf ha med nåt att äta, det får man inte imorgon. Det blir väl att ta med min godispåse eftersom det fortfarande är en massa godis kvar i den.

usch usch. Men en positiv sak med torsdagen är att vi har bara provet och sen får man gå hem.

Och jag måste komma ihåg att inte vara en ända minut sen till skolan när det är np för då får man inte vara med och om man sen missar andra gången det är (min skola kör en gång till för alla som missar) får man IG :|
Men att komma i tid är inte så svårt, inte när jag är här hos pappa iaf. När jag är hos mamma kan man inte lita på bussen så jag får väl se till att sova här hos pappa innan alla nationella prov...

Kommentarer
Postat av: Aino

Nationella, jag är sjukt nervös :O Men det går nog bra :D



Sv; Men ellerhur, det brukar vara aslätta låtar dessutom x)

2009-02-02 @ 19:11:55
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0