Nationellt prov, SO, musik och arbete på rasten

Dagens schema:
Läsning                  NATIONELLT PROV!
Spanska
Engelska
SO
Lunch
Matte / NO               Jobba 40 min i korridoren utan lärare
Musik

Som ni ser så hade jag inte så många vanliga lektioner idag.

Det nationella provet gick väl helt okej. Gissar på VG. Om det blir G blir jag sur ;)

Slapp de 30 min som var kvar av engelskan sen efter provet. Mari Anne tyckte att vi skulle ha rast. Det tyckte vi med ;)

På SOn pratade Anrdeas på som han brukar göra. Astråkigt, det går faktiskt inte att lyssna på nån som pratar om tråkiga saker i 30 min. Jag menar, är det nån som tycker att andra världskriget är intressant? Okej, nu kanske halva världens säger emot mig men enligt mig är det faktiskt astråkigt.
Sen fick vi jobba lite på fri hand. Jag började skriva upp stödord till min redovisning. Hann inte klart men jag gissar på att mina "stödord" kommer ta upp både framsida och baksida på ett A4.

Äcklig lunch. Efter lunchen satt jag och några till och jobbade i 40 min med NO och matte. Sen när vi var klara skulle alla andra börja med det så jag gjorde matteläxan. Sen satt jag och snackade med alla andra som jobbade (lämnade dom som hade jobbat samtidigt som mig. de var tråkiga ;)).

På musiken satt läraren i rummet bredvid och fixade med några ljudfiler för att klippa ihop vårat melodifestivalnummer. Vi var seriösa ett tag och spelade igenom en av våra låtar och det lät verkligen bra! Sen blev det tråkigt efter ett tag så vi var lite oseriösa och satt och kollade på klipp på youtube resten av lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0