Onsdag

Klassråd
SO
Slöjd
Lunch
Idrott
Engelska

På klassrådet snackade vi om vad vi ska ha för tryck på skoltröjorna. 4 st gick vidare och så ska vi rösta igen nästa vecka. Usch, det verkar som om det blir ett fult och tråkigt tryck. Aja, ut av de där 4 finns det iaf ett som jag tycker om så vi får väl hoppas att det blir det.

På SOn så var det några som redovisade. Jag slapp redovisa idag vilket jag var glad över.

På slöjden gjorde jag inte så mkt. Satt mest och snackade. Men det är ju sånt man gör på slöjden ;)

När det var idrott hade jag ju kortärmat så det blev en massa frågor om Krunegårdautografen som fortfarande sitter kvar. Haha och jag tycker att folk borde ha bättre koll. Man borde vid det här laget veta vem Markus Krunegård är. Om inte så borde man söka på honom på youtube. Du kommer inte ångra dig.

Sen när det skulle vara svenska och engelska (vet inte vilket som vi har först egentligen) så jobbade vi med my own choise. Jag gjorde ovanligt mkt. Grattis till mig själv, jag kanske kan få VG den här gången isf IG som jag fått några gånger...

Fick sluta 20 min tidigare. Skönt!


När jag kom hem satt Oscar vid datorn och jag såg att "Music & Lyrics" gick på en av canal + kanal. Den är bra!

Imorgon blir det nationellt prov. Svenskauppsatsen. Hoppas verkligen att jag klarar av det. Man får iaf äta godis som man tar med sig själv. Det är positivt. Men att skriva i 2 timmar och 40 min ser jag inte fram emot.
Men man slutar iaf sen direkt efter :D

Och sen imorgon på kvällen är det första ridningen för den här terminen. Det kommer bli kul att åka till stallet och träffa alla hästar och männiksor igen. Och nu var det riktigt länge sen jag red. Sakner det!


Kommentarer
Postat av: Aino

Jag är asnervös inför imorgon! ;o

2009-02-04 @ 17:44:24
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0