popcirkus

Snart börjar popcirkus!
Hade nästan glömt bort det. Hur kunde jag?
Idag är det Hammerfall och Anna Ternheim (och nån till som jag inte vet vem det är) som uppträder, får inte missas!

Min kväll blir alltså såhär:
19.30 - 21.00 Popcirkus
21.00 - 21.55 Grey's Anatomy
21.55 - ? Zappa lite mellan olika kanaler tills jag hittar nåt att se på. scrubs börjar ju 22.40 så jag kommer nog se på det.

Onsdagar är mina favorittvkvällar. Jag menar, Popcirkus OCH Grey's.

Imorgon ska jag på stan med Sara (och kanske Linnea?). Vi ska sitta på nåt café och fika och fira lite att Ola Salo fyller år.
Det blir kul! :D
Sen ska jag nog försöka ta en sväng förbi mamma och hämta lite saker jag glömde där. Eller så skiter jag i det.

Nu ska jag se om det finns nåt att göra här på datorn i 10 min och sen ska jag se på popcirkuuuuuuus!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag pallar verkligen inte Popcirkus ikväll. Jag hatar ju Ternheim, och Hammerfall är bara pinsamt att titta på eftersom deras trummis är pappa till en av mina klasskompisar xD

2009-02-18 @ 20:49:28
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0