Repris

Såg lite av reprisen på melodifestivalen nyss.
Eller rättare sagt; jag såg alla låtar och sen orkade jag inte se på alla röstningsmoment och sånt skit. Jag vet ju redan vilka som gick vidare.
Och jag håller med om det jag sa igår. Molly, EMD och BWO var bäst igår.
Om BWO hade varit med i första deltävlingen hade de lätt gått vidare direkt till finalen.

Och jag har förresten ingen aning om vilka det är som ska tävla nästa vecka.
Nån som vet?

Btw, så tycker jag att Petra Mede är rätt bra programledare nu. Det tyckte jag inte första programmet.

Kommentarer
Postat av: kristin

EMD'S LÅT VAR DEN VÄRSTA JAG HÖRT!!!

hahhahahahahah! xD

2009-02-23 @ 18:57:54
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0