ridning 12/2

Började med att jag var sur på mamma för att vi började åka assent till rídningen. När ajg kom dit 10 min innan vi skulel börja såg jag även att jag skulel rida en häst som inte gick ute. Panik! Jag hann iaf fixa Silverdögg :) Ja, som ni ser så red jag silverdögg igen. Hon som är helt sne.
Vi hade dressyr och gångartsträning och det gick rätt bra.
Kommer inte ihåg så mk nu dagen efter hu det gick. Som sagt så funkade ju inte bloggen igårkväll.

Men en liten rolig sak som säkert många andra som rider också kommit på sen efter ridningen är att när man rider så är man så koncentrerad att man inte känner att man fryser om fötterna, men sen när man skrittar av hästen och tar ut fötterna ur sigbyglarna känner man att man fryser hur mkt som helst om tårna. Ett litet bevis på hur koncentrerad man måste vara när man rider bara ;)

Förresten så skrev jag, Sofia och Annelinde upp oss på en teorilektin 20 mars. Jag har inte varit på nån av de där teorilektionerna på flera år :o . Vi får se, jag kanske inte ens kan komma på den teorilektionen men ajg har iaf skrivit upp mig nu.
Sofia försöker även övertala mig och Annelinde att vi ska vara med i tävlingen som är nån gång i mars också. Jag vet inte riktigt, fast egentligen så borde jag kanske det eftersom jag ridit så länge på agersta och det är säkert kul att tävla. men det känns lite konstigt eftersom den häsen jag isf skulle vilja rida då har jag inte ridit på jättelänge.
Men vi får se hur det blir...

och här kommer en söt liten bild som jag tog för ett år sen (shit, känns som om det inte alls var länge sen jag tog den här bilden :O)
 

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Jag kan scanna in det på datorn på mammas jobb, men jag ska inte dit nu på ett tag, men det gör väl inget om det tar lite tid? :P

2009-02-13 @ 16:21:44
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Sara

Så mycket koncenterar man sig inte, inte så att man glömmer att man fryser. Mina händer ger upp totalt, även om jag har vintervantar på mig! Då kan man inte koncentrera sig på annat än att det gör awfully ont.

2009-02-13 @ 17:55:37
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0