Ridningen har äntligen börjat!

Kom till Agersta en kvart innan jag skulle börja. Kollade på tavlan vilken häst jag skulle rida. Silverdögg. Hon gick lektionen innan. Jag såg varken Annelie eller Sofia så jag gick ut och kollade på de som red innan mig.
Linn har ju börjat rida i den gruppen nu så jag pratade lite med Christina. Det visade sig att Adrian har sökt samma gymnasielinje som mig! Hoppas jag hamnar i samma klass som honom för då känner jag iaf nån :P . Hur det än blir så kommer jag säkert träffa Adrian mkt på gymnasiet. Kul!
Sen gick jag tillbaka till stallet och då var Annelie och Sofia där (tror att de var i sadelkammaren när jag kom). Vi fick hästarna vi skulle rida och så stod vi ute och pratade ett tag. Sen gick vi ut på ridbanan och lektionen började.
Jag tycker att lektionen gick rätt bra. Silverdögg är lite seg och hela hon är helt sne (hon har en massa fett på halsen som ligger åt ett håll och är tungt XD). Men silverdögg var både lätt att trava och lätt att tölta och lektionen gick bra. Har saknat att rida så det är skönt att ridningen äntligen börjat igen :D

Haha bara för att det var en massa namn så gjorde jag alla namn tjockare första gången jag nämner dem X)



Förresten så ska jag till Sofia  i helgen. Det blir bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Men det blir ju alltid så med vänner på håll. Du är ingen idiot för det. Du är också en bra människa. Jag kommer inte på så mycket mer att skriva, men tack. <3

2009-02-05 @ 22:09:24
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0