Stan med sara

EFter skolan åkte jag till stan och träffade Sara. Länge sen jag och hon bara gick runt lite på stan i uppsala tillsammans. Vi gick lite på marknaden på vaksala torg, åt donuts, letade prao åt sara och åt mcdonaldsglass.
Sen när jag skulle hem tyckte pappa att jag skulle åka upptåget med honom.
På centralen stod ett trasigt tåg. Sen blev det lagat och det skulle börja åka men då stannade det igen och blockerade så man inte kunde gå över spåren. Tillslut så lyckades de iaf backa tillbaka det tåget.
Mitt tåg fick byta till ett annat spår och blev lite försenat.

Förresten så tror jag att Göran Persson satt på det där trasiga tåget. Det såg iaf ut som honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0