Step med Sara

Hej!

Idag åkte jag och Sara till Nautilus för att köra step. Allts, inte step som i att stäppa utan det var aerobics med stepbräda. Set var sjukt svårt, jobbigt och tråkigt. Jag och Sara gick därifrån ca 10 min innan det slutade för vi båda tyckte att det var tråkigt och var helt borta i koregrafin. Så vi gick.
Jag ska aldrig på step igen. Det lovar jag. Och dessutom var alla där i typ mammas ålder vilket kanske visade att det inte var nåt för oss...

Ca 55 min träning blev det idag iaf coh det räcker. Har fortfarande träningsvärk från dansen och ridningen så.

När vi hade gått ut från Nautilus gjorde jag och sara en videoblogg. Jag kanske lägger upp den här men jag ser hemsk ut; osminkad, uppsatt hår (jag passar inte i uppsatt hår) och solen i ögonen. Vi får se, den kankse kommer upp här eller så hamnar den bara på Saras blogg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0