Sveriges värsta bilförare

Såg nyss på Sveriges värsta bilförare. Sjukt roligt program att se på men hemskt egentligen att det finns folk som kör så dåligt.
Det blir väldigt många skratt när man ser på det här programmet för vissa verkar ju inte kunna nånting.
Okej, jag ska inte klaga så mkt eftersom jag säkert kommer vara lika dålig som de i det där programmet är sen när jag börjar köra. Jag är ju inte 16 så jag får inte börja övningsköra än så jag vet ju inte hur dålig jag kommer att vara.
Trots att jag inte är bättre själv så kan man ju inte annat än att skratta åt hur dåliga alla som är med i programmet är.
Vad tycker du om Sveriges värsta bilförare?


Kommentarer
Postat av: Ellie

Men du vet väl att man inte ska köra när det är gult ljus? XD

2009-02-20 @ 12:55:15
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0