tiiiiiiisdag

Skola idag igen då:
Läsning
Spanska
Engelska
SO
Lunch
NO
Musik

På spanskan skrev vi varsin dikt. Rätt tråkigt och min dikt handlade om vatten! XD Dikter kan ju handla om vad som helst och alla skulle skriva om sina vänner eller om kärlek eller nån sport eller nåt och då ville jag göra nåt helt annat.

Vi började med nytt kapitel på engelskan. Engelska är sjukt tråkigt btw. Jag gillar inte engelska och jag är inte bra på det. Mina prov räddar betygen, det är ett som är säkert iaf.

På SOn fortsatte vi med redovisningar och sen svarade vi på instuderingsfrågor. Jag svarade på typ 2 frågor, jag gillar verkligen inte SO. Men jag måste verkligen skärpa mig nu, jag vill måste ju höja mitt SO-betyg.

Äcklig lunch. Åt lite och sen såg jag att det fanns fil så jag gick och tog det istället.

På NOn gjorde vi en massa miniexpriment om energi. Det är ju kul att göra alla sakerna men att skriva vad som händer är inte lika kul.

Vi började spela fångad av en stormvind på musiken. Den var svår! Vi började inte ens spela refrängen men det ska vi göra nästa vecka. Jag tycker ändå att vi var rätt duktiga, det gick att höra vilken låt det var som spelades.

Efter skolan blev det en snabb sväng till konsum för att Martin och Jenny skulel köpa nåt litet att äta. Sen så åkte jag buss tillsammans med de två och josefin. När jag kom till stan gick jag på skopunkten med Josefin och sen åkte jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0