Tisdag

Dagens schema blev aldelles för krångligt för jag ska kunna skriva det på vanligt sätt. Vi hade NO istället för SO och så splittade vi den lektionen så vi åt tidigare och arbetade sen igen lite senare. Låter kanske lite krångligt men det funkade iaf.

Fettisdag är det idag också. Fick världens minsta semla i skolan. Och de är snåla och hade knappt nån grädde på. Det var mer mandelmassa än grädde :s .

Och på musiken lyssnade vi på musik (musikläraren hade köpt 2 nya skivor som han ville att vi skulle lyssna på). Och sen så delades vi upp i 2 lag och hade musikfrågesport och introtävling. Mitt lag vann. Och musikläraren sa att jag aldrig ljuger, haha eller hur. Och jag undrar vem i det andra laget det var som visste att Håkan Hellström var med i Broder Daniel...

Annars så hade vi även läsning, spanska, no och matte idag. Orkar inte skriva mer om det.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0