Träningsvärk

Usch, jag har träningsvärk i hela kroppen (utom benen) efter idrotten igår.
Styrka är inte min grej.
Magen, ryggen, axlarna, armarna...
haha jag sitter ihopkrupen så jag inte känner av det så mkt men när jag sträcker på mig gör det ont.
Men magen vet jag ju hur jag ska strecha men hur strechar man axlarna egentligen? För det är just axlarna som är värst. Och nu kanske ni säger att man inte kan ha träningsvärk i axlarna men ni vet när man masserar axlarna på nån. De musklerna man masserar då. Just de musklerna har jag träningsvärk i nu.

Och om nån timme är det ridning.
Då kanske jag får träningsvärk i benen med.
Jag ser inte fram emot morgondagen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gå in på google sa jag ju. Värt ett koll i alla fall.



Och det är ju klart att man kan ha träningsvärk i axlarna. Man kan ha träningsvärk i hela kroppen; där det finns muskler.

2009-02-05 @ 16:44:24
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Aino

Sv; Haha, jag med xD Satt typ och ropade och pekade xD "Jepsoooon, där är han, gud vad han är cool :D"

2009-02-05 @ 20:25:36
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0