2009

GOTT NYTT ÅR!!


Gårdagen/natten var bra. Hade rätt kul ändå. Blev rätt mkt skratt och så skreksjöng jag karaoke med några fulla vuxna ett tag. Haha, det var rätt kul. Några roliga telefonsamtal blev det oxå. Av min stora förvåning böt jag dialekt så fort jag började prata med Kristin i tele. Det var nästan lite läskigt.

aja, de här var de jag firade det nya året med: 5 vuxna (som ganska snabbt blev lite fulla...), 6 hundar, en 4-åring, en kille på 19 (20?)år och min storebror. Vid halv 2 kom även en tjej som är 17(?) år. då blev festen genast mkt roligare ;P . Har kännt alla som var där i stort sett hela mitt liv och det var minst ett och ett halvt år sen jag såg dom sist så rätt kul att träffa alla.

Vid 12 slaget var vi några som gick ut och ställde oss och kollade på fyrverkerierna (vi hade inga egna för en hund var livrädd för dom). Vi fick nån dricka och så kollade vi. Eftersom alla våra klockor gick olika sa vi gott nytt år minst 4 ggr. men det gör ju inget? ;) .

Vid 3 - halv 4 nångång gick jag och min bror hem till pappa. Det var helt dött ute, vi såg bara en person på hela vägen (och 2 bilar med det räknas inte ;)).

Hoppas alla har haft ett bra 2009 än så länge. Det har jag.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Klart jag orkar ^^ Hur vill du ha den? :D

2009-01-01 @ 19:10:06
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0