är mätt efter all fika. snart rullar jag nog fram ;)

Hej!
Idag vaknade jag kanske 10 i 12. klockan 12 sa mamma att jag skulel upp. sen skyndade hon sig in i duschen och sen när hon hade duschat klart sa hon att mina kusiner skulle komma mellan 12 och 13! och jag kunde inte at duschen direkt heller eftersom oscar tog den.
Oscar fyller år imorron och det är därför släkten skulel komma hit.
Sen när oscar hade duschat klart skyndade jag mig in till duschen. Sen när jag hade duschat klart var mina kusiner och deras föräldrar redan här! Haha, de har sett mig i morgonrock förr så det var lugnt ändå. Jag bytte om och fönade håret lite snabbt. Mamma fixade te och så åt vi två frukost medans alla andra satte upp bord i vardagsrummet.
Sen började jag och nettan kolla i resebrochyrer. Jag skulle så gärna vilja åka utomlands nånstans! Men vi har typ inte råd att göra det nu -.- . Aja, det var ändå rätt kul att titta i katalogerna och peka på alla ställen man varit på. Eller på städerna man varit i ;) . Jag har ju rest ganska mkt. Har varit utomlands minst en gång varje år sen jag var ett år. Fast förra året var jag bara på ålan en halvtimme. Vet inte riktigt om det räknas men alla andra år har ajg varit utomlands på riktigt. Skulle vara kul att åka igen. Jag saknar det. Fast ändå vill man vara i sverige i somamr så man inte missar nåt ;).
Medans vi satt och kollade i resekatalogerna kom mormor och morfar. De ger mig fortfarande 100 kr fast det är oscar som fyller år. sånt gillar vi!
Sen fikade vi. Usch va mätt man blev. Men det var gott. Sen stack teddan och kevin iväg för kevin skulle spela en innebandymatch (han spelar nog just nu. hoppas ni vinner!)  mormor och morfar åkte hem och jag, mamma och nettan kollade på tv. Oscar och Robin spelar tv-spel men jag orkar inte vara med dom. Och just nu sitter jag här vid datorn. Fanns inget mer att se på på tv och jag kännde att jag hade varit tillräckligt social för att kunna sätta mig här.
Men nu ska jag göra nåt annat.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0