bara 3 dagar kvar nu

till vad kanske ni undrar?
jo, det är bara 3 dagar (minus många timmar. det är nog mer 2½ dag kvar ) tills min kära värmlänning felicia kommer hit :D Ska bli kul att träffa henne igen. Sen så komemr sara hit okså och så sover dom här.
Sen den 5e, alltså om 4 dagar (3½ rättare sagt) ska vi 3 åka in till Sthlm och träffa Ina och Linn och vara med dom hela dagen. Har inte träffat dem sen gatufesten så det kommer bli grymt kul! En heldag i sthlm blir det.
Sen åker felicia, sara och jag hem till mig och sover här och sen på tisdagen åker fillan hem till säffle igen.
Det kommer bli några roliga dagar och felicia har lovat att ta med sig sitt idolspel. Vi SKA få ett hallelujah moment, annars blir vi mer sura på kishti än vad vi redan är ;) haha

det ända dåliga med de här dagarna är att kristin inte kommer vara med :( men nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Åh jag längtar, idag åker jag till sthlm! :D

Och ja, jag har reda packat ner idolspelet, och vi KRÄVER ett hallelujah moent denhär gången! XD

2009-01-02 @ 10:32:46
URL: http://liiica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Buhuuuuuuu!! :'(

jag tänker gråta i flera veckor nu..



Ha det så jävla kul och sjung för kung och fosterland! ;D

PUSSSSSSS<3<3<3<3<3<3

2009-01-02 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0