Converse en sån här dag är inte bra. Ge mig sommar nu?!

Dagen idag avr rätt bra. Lite segt precis som en måndag brukar vara.

Läsning
NO
Bild
Lunch
Svenska
SO
Spanska

Idag hade vi bild. Även fast vi fortfarande inte har nån fast lärare så skulle vi börja på ett lite större arbeta. Sjukt onödigt. Och man ska rita en fantasy (typ wowaktig) varelse. Usch, skittråkigt. Och jag kan verkligen inte rita.

På lunchrasten skrattade jag ihjäl mig Haha, tårarna bara strömmade ur ögonen och det gick inte att sluta skratta. Jag borde nog inte säga vad det var jag skrattade åt men jag lovar, det var roligt.

Det vi gjorde på svenskan skrev jag klart förra gången så jag läste bara igenom och lämnade in. Sen gick jag runt och snackade med en massa folk och störde ;) hahaha :D

Dagens SO lektion var första lektionen med Andreas som lärare i 9an. Han verkade rätt glad, vi satt och hade tråkigt. Vi gjorde iaf Albin och Jag och Mattias fick bara 4 rätt. Det måste vara det sämsta jag någonsin fått på en albin. Men jag kollar ju inte på nyheterna... Annars så gick vi bara igenom vad vi gjorde på SOn förra terminen och så var det några som sa att vi borde börja med andra världskriget nu. Snälla... INTE andra världskriget!

Det började snöa ute nån gång under dagen så när jag gick till bussen blev mina fötter kalla och blöta. Converse en sån här dag är inte bra. Jag värmde fötterna lite på det där lilla elementet på bussen när den tillslut kom.


Morgondagen börjar med en mattetävling som min lärare i stort sett tvingade alla som har mvg i matte att vara med i. Jag vill inte. Eller okej, att vara med först är inte så farligt men sen om man är bland de bästa på skolan så skulle man typ bilda ett lag och tävla mot andra skolor. Det vill jag inte så jag ska altså räkna dåligt imorron. Jag missar lite av spanskan iaf så det är nog helt okej :)


Kommentarer
Postat av: Ellie

MALIN DU HAR SLUTAT SKRIVA MED SMÅ BOKSTÄVER!



Och det upptäckte jag nu? :O xD

2009-01-19 @ 20:04:03
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0