gymnasieval

för ett litet tag sen tänkte jag göra mitt gymnasieval men man ska visst inte bara välja skola och program. Man ska även välja vilklen estetisk verksamhet man ska ha och man var tvungan att välja 2 språk.

På språk tänkte jag välja spanska steg 3 men så var man visst tvungen att välja ett andrahandsval där. Vad ska jag ta då? Italienska kanske?

Och av de estetiska sakerna, vad ska jag välja? Bild, drama eller musik? Valet står mellan drama och musik.
Jag gillar ju musik men jag vet inte riktigt om jag ska välja det. Jag är ju inte speciellt bra på musik. Kan varken sjunga eller spela nåt instrument (ett bevis på det var väl att jag blev väldigt stolt över mig själv att jag lyckades spela HELA nu grönskar det på keyboarden idag. Innan har jag bara lyckats spela en bit men nu klarade jag att komma på hela).
Drama har jag aldrig haft tidigare och det verkar rätt kul. Jag vill ha båda (vilket jag iofs säkert kommer kunna ha sen. Det blir ju en massa individuella val och sånt skit sen också).
Men vad ska jag välja nu?

Äh, jag får ropa på mamma coh så får hon hjälpa mig :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte italienska! Tro mig, det är svårare än spanska!



Ta typ något coolt. Som franska.



Och drama borde du ta, för det skulle jag ha gjort! x)

2009-01-28 @ 15:53:56
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0