här ska det vara en rubrik men jag kommer inte på nån just nu...

Jag kom på att man kunde spela spel på facebook och har nu varit fast där i nån timme. Haha, jag kan ju inte sluta mitt i spelet (är fortfarande inte död men har tryckte på paus)

Dagen idag var rätt bra.

Läsning
Spanska
Tekinik
Lunch
NO
Idrott

På spanskan hade vi ett läxförhör nästan hela lektionen. Det var även några där som gjorde reklam för spanskaklass på katte. Vem vill gå i spanskaklass egentligen? Slutade lektionen med att lyssna på hips don't lie på spanska.

Efter spanskan hade vi 50 min rast. Jag satt och snackade med lite folk och jag och Lollo la våra jackor och väskor på bordet och det tog verkligen upp hela bordet (och då var jackorna ihopvikta lite). Vi behöver alltså ett skåp som är lika stort som det där bordet. Fast vi har faktiskt blivit rätt bra på att få in alla saker i skåpet nu. Vi har ett system om hur vi ska lägga allt ;) (haha det behövs! annars får inte allt plats.)

På tekniken jobbade jag på rätt bra. Innan var jag bland de sista (eller åtminstonde nånstans i mitten av alla i min halva av klassen) men sen jobbade jag på snabbt idag så nu ligger jag först. Eller erik har kommit lika långt som mig men jag tycker ändå att jag var duktig.

På NOn höll vi på med elektromagnetism. rätt tråkigt. Jag råkade spilla ut en burk med småspik på golvet. Men det gick fort att städa upp allt med hkjälp av en stark magnet ;D.

På idrotten spelade vi volleyboll. Det var rätt kul men roligare förra gången vi spelade det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0