Laddar upp klipp på youtube samtidigt som jag skriver inlägg nr 800

Just nu sitter jag och laddar upp klipp från igår på youtube. Jobbigt att det tar så lång tid bara.
Och det här är mitt åttahundrande inlägg här på bloggen. Det visste ni inte va?
800 inlägg, det är rätt mycket ändå :O
Jag hoppas verkligen att jag har blivit bättre på att skriva. Visst, jag skrev nog inte lika mkt fel i början (skriver ju snabbar nu och då blir det rätt fel) men visst har jag blivit bättre på att skriva på sistånde? Stor bokstav i början av nästan varje mening nu, det är stort ;)

Nu ska bara smiliesarna bort och så ska jag sluta skriva fel.
Och bli bättre på att skriva över huvud taget.


Kommentarer
Postat av: linneaaaa :D

Du HAR blivit bättre på att skriva malin :D typ inge förkortningar och sånt längre :D xD



WohooO :D

2009-01-27 @ 19:12:51
URL: http://jagarblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0