Linnea är bäst

Haha, linnea tyckte att jag skulel skriva ett blogginlägg och ha det som rubrik. Men alla vet väl att Linnea egentligen är sämst? ;)
Haha, nejdå.
Linnea är en underbar person och en av de bästa vännerna man kan ha. Man blir alltid glad av linnea och hon hittar alltid på roliga saker.
Och vem skulle jag annars åka pulka med och bränna lussebullar med om inte Linnea?
Och vem skulle jag gå och köpa donuts till kvällsmat om inte linnea?
Och vem är det som jag tvingar att laga mat mitt i natten om inte Linnea? Jag var hungrig och hon ville sova, gissa vem som fick som den ville? ;) Fast sen tvingade hon mig sova efter vi hade ätit...
Och vem skulle jag annars dra runt med på stan efter skolan om inte Linnea (hennes skola är inne i stan så hon kan inte säga nej ;))

Man kanske borde lyssna på linnea för hon är nog bäst ändå (iaf en av de bästa!) ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0