Lovisa kommer snart och vi ska se markus ikväll!

Nu är Lovisa på tåget på väg hit. Ikväll ska vi på Markus Krunegård.
Mamma har sagt åt mig att vi ska lyssna på Markuslåtar hela dagen så hon ska kunna lära sig texterna. Och jag säger absolut inte emot! Jag brukar jämt lyssna på markus coh nu får jag höja volymen så man kan höra i hela lägenheten :D

Den här dagen kommer bli bäst!
Och Oscar ska till farmor (hehe jag struntar i farmors födelsedagsfirande) så honom slipper vi!
Nu ska jag föna håret och sen blir det stan för att möta upp Lovisa.

Åh jag längtar till ikväll. Jag är pepp! Haha, jag vaknade redan 6.20 imorse bara för att jag var så peppad men jag tvingade mig själv att somna om 10 ggr innan jag äntligen gick upp.
Jag längtar till ikväll.

Kommentarer
Postat av: sofia

härligt!! :D det tror jag att jag kommer göra flera ggr då xD hahahah <333 :D;D men de blir bara toppen!! :D <3

2009-01-31 @ 15:04:46
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0