Morgonstress, först i skolan och ingen idrott

Stressade till bussen imorse. Hade 8 min på mig. Det var is överallt på marken och de höll på med nåt vägarbete på gångvägen så jag fick ta omväg. Det blev värsta powerwalken! Och jag sa till mig själv att jag absolut inte fick ramla för då skule jag missa bussen. Jag ramlade inte! Och jag kom med bussen. Jag är stolt över mig själv.

Kom fram till skolan 820. Vi skulle börja 9.00 (för att vi inte hade klassråd). Jag satt och lyssnade på iPoden, pluggade lite engelska och lite so. Snackade med rebecca som också kom tidigt och så kom alla andra ungefär 5 min innan vi började.
När jag och Rebecca satt och snackade innan alla andra kom gick mari anne förbi och sa att vi skulle flytta fram svenskan och engelskan för att vi inte skulle ha nån idrott. Yes! :D

Schemat:
SO
Slöjd
Lunch
Idrott
Svenska
Engelska

På SO:n hade vi muntligt läxförhör. Jag fattar inte, varje gång jag räckte upp handen (vilket inte var så ofta) var jag tvungen att svara. Sen blev det instuderingsfrågor. 

På slöjden fortsatte jag sy. Jag har insett att jag inte har så mkt kvar att sy på min klänning. Hoppas att det inte är mer än jag tror för då kanske jag kan bli klar på typ 2 lektioner.

På svenskan fortsatte vi med muntligt nationellt prov och på engelskan tränade vi inför provet imorgon. Usch, jag vill inte ha prov.


Sen åkte jag hem (via stan -.- dumma busstider på 127!). Fast det finns en fördel med att åka 110 eller 115, det finns folk man kan snacka med på bussen. Iofs kan det vara rätt skönt att sitta och lyssna på iPoden också men det är roligare att vara social. När jag kom till stan tog jag första bussen hem. Var hemma samma tid som jag skulle slutat egentligen. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0