Moto Boy i Uppenbarelsekyrkan, Hägersten

Jag och sara åkte till Sthlm.
Träffade först Julia på stationen, sen väntade vi på Lovisa och efter några sms bestämmde vi oss för att möta henne vid tunnelbanan. 
Vi åkte tunnelbana till apsudden. Det var rätt långt. Sen tänkte vi att vi skulle kolla så vi hittade kyrkan först, sen skulle vi äta. För att komma till kyrkan var man tvungen att gå upp för en brant och jobbig backe. När vi kom upp kom vi på att vi inte orkade gå ner igen för att köpa mat så vi gick in och satte oss och snackade.
Träffade Martina där inne också.
Sen blev klockan 5 och de började sälja biljetter. Vi var ju rätt osmarta som inte hade ställt oss i kön.
Jag, Sara, Lovisa och Julia satte oss sen på andra raden inne i kyrkan (det var stolar istället för vanliga kyrkbänkar! vi blev glada!)
Efter en timme började det.
Åh det var så bra. <3
En massa underbara låtar och lite roliga mellansnack också. Eftersom hela konserten sändes live på hemsidan (man kan fortfarande se den där. Det ska jag göra när jag har tid) så skulle Oskar prata på engelska. Det gick sådär, han pratade väl ungefär lika mkt svenska som engelska ;) .
Efter konserten stack jag och Julia iväg till toaletterna. Sara och Lovisa ställde sig i kö för att köpa EP:n "For Martha". Jag sa åt dem att köpa en skiva till mig också.
Sen när jag kom tillbaka från toaletten stod de och snackade lite med oskar men vi stack direkt när jag kom, vi fick absolut inte missa tåget hem till uppsala.
När vi kom tillbaka till centralstationen igen så gick vi in på pressbyrån och letade efter nåt som jag och sara kunde äta som kvällsmat. Kycklingwrap blev det (de var inte goda!). Sen gick vi iväg till McDonalds och köpte glass (ett måste så fort man är i närheten av ett mcdonalds! ;)) Sen gick vi mot tåget, sa hejdå till Lovisa och gick ombord.
När vi kom till Uppsala kollade jag och sara när våra bussar gick. Konstaterade att vi båda bara skulle få vänta 5 min, sa hejdå till varandra och gick till våra bussar.
En riktigt bra dag/kväll!
Moto Boy är hur bra som helst!
Han är lätt en av de bästa artisterna som finns!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0