Onsdag. skolan

klassråd
SO
Slöjd
Lunch
Idrott
Svenska
Engelska

Eftersom jag nu skrtiver det här inlägget en dag efter så kommer jag knappt ihåg vad som hände :o

På klassrådet var det ända vi fick veta att klassrådet skulle flyttas till tisdageftermiddagar. Inte bra för mig.

När det var idrott så sa våran lärare att vi skulle göra madrassrugby eller nåt sånt. Vi var tveksamma och sa att vi ville spela volleyboll istället men det blev den där rugbyn ändå. Det var askul! Vi körde i lag - tjejer mot tjejer och killar mot killar. Vi tjejer lät mer än killarna och jag vet inte hur mkt skratt det blev. Rolig lektion, vi gör gärna om det.

Sen kommer jag typ inte ihåg så mkt mer XD hahaha bra minne man har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0