Öppet hus på Fyris och Katedral

skrev nyss ett långt inlägg och så gick det inte att spara -.-

Var nyss på öppet hus på fyris och katte.
Ja, vad ska man säga?

Fyris verkade rätt bra.
Katte med.

Katte är nog mer sån skola som man verkligen bryr sig om skolarbetet på. Det verkade bara gå nördar där.
Helt tvärt om verkade det vara på fyris. Eller, nvbarnen på fyris verkade rätt normala men andra där verkar typ inte bry sig alls.
Man såg direkt att katte var en gamal och fin skola. Fyris var lite mer nybyggt och skåpen och korridorerna verkade bra.

Asså svårt att jämföra skolorna för de var helt olika. Men det avr mkt roligare att gå runt på katte och jag var där mkt mkt mkt längre än vad jag var på fyris.
Och när jag kom hem hade jag smakat på en godis som var typ 200 minusgrader och så hade jag med mig en hemmagjord badbomb. Och en massa papper såklart. Från fyris fick man bara papper :P

Pappa tyckte att katte var mkt bättre. Det tyckte nog jag med men verkligen alla där verkade vara nördar coh det verkade inte finnas några snygga killar alls.

aja, jag ska nog ändå välja natur media på skrapan ändå som förstaval så.

Imorgon blir det att åka på öppet hus på Lundellska (skrapan) och Rosendal.

Sen vill jag veta vilka fler skolor i uppsala som har nv. Celcius? Boland?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0