packad och klar

Nu sitter jag här och väntar på att ocsar och pappa ska komma tillbaka så oscar kan packa och sen ska vi åka till mamma.
Fast det är lite synd för mina moto boy klipp vill inte ladda upp sig på youtube! De är nog så stora (kunde se på fullskärm på datorn med bra kvalité) att det tar lång tid. Men det är tråkigt att vänta!  Jag hoppas bara att iaf det första klippet hinner ladda klart. Eller det skulle vara ännu bättre om allt fortsätter ladda fast man inte ens är inne på internet längre. Hoppas det.

Jag kom förresten på att jag har för lite kläder. La nyss kläderna som låg på min stol i tvättkorgen och hittade typ en tröja nere i tvättstugan! Hoppas verkligen att jag har mer kläder hemma hos mamma. En liten shoppingtur skulle verkligen behövas. Jag vill ha/behöver linnen, tunikor och en massa annat. Och mjukisar! Mina som jag går omkring i nästan hela tiden (på kvällarna när jag är hemma. Och så sover jag i dom) är för korta. Och ajg behöver verkligen ett till par mjukisar. På lördag blir det iaf stan ett tag på dagen innan markus konserten tror jag. Om inte lovisa vill hänga hemma hos mig? Men Sofia kanske kommer till uppsala och isf går vi på stan.
Ni sötnosar får hjälpa mig med att hitta linnen, t-shirtar, tunikor och mjukisar.

Och nu undrar ni kanske varför jag skriver en massa onödigt? Jo, det är för att jag har tråkigt och ingen laddar upp bilder på bdb eller nåt annat roligt. Så jag sitter här och skriver onödigt blogginlägg.
Juste! jag ska ju blogga om dagen också. Det får bli när jag är hemma hos mamma.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0